Blogi v nobenem primeru ne izražajo mnenj ustanove (CIRIUS Kamnik)
ali Evropske unije; predstavljajo izključno mnenja avtorjev.

torek, 2. april 2024

Življenje v očeh invalida - 5. del

 Preživljanje prostega časa


Hej!

Danes bomo govorili o preživljanju prostega časa.

Kaj najraje počnete za zabavo?

Gibalno ovirani imamo enake možnosti preživljanja prostega časa kot vi.

A velikokrat naletimo na težave.

Gotovo ste že kdaj šli sami ven. Večina vaših načrtov nastane hitro. No, invalidi, sploh težje gibalno ovirani, smo odvisni od drugih ljudi. Ne moremo iti sami ven. Težje poskrbimo sami zase. Druženja je treba načrtovati vnaprej.

Sama uporabljam ventilator. Z dodatnim pozitivnim tlakom pomaga mojim pljučem (upam, da sem prav sklanjala) pri vdihu, izdih naredim sama. Ne znam si predstavljati, kaj bi bilo, če mi bi sredi sprehoda padla cev dol in ob sebi ne bi imela nikogar. V ležečem položaju zdržim cca. 20 minut brez ventilatorja. Na vozičku je to številka od 5 do 10 minut. Zaradi tega imam vedno s sabo nekoga, ki mi lahko pomaga.

Morala sem prilagoditi svoje aktivnosti. Zelo me zanima kuhanje in zelo rada sodelujem pri kuhanju doma. Preverim recepte, sestavine, rada gledam kuharske oddaje in predlagam nove recepte, ker sama fizično ne sodelujem pri pripravi hrane. Sem pa zelo oster kritik!

Uživam v plesu po hiši ob glasbi na mojih slušalkah, da domačih ne bolijo ušesa ob vedno istih komadih, na katere se rada zavrtim. Sem navdušena bralka domišljijske literature. Na računalniku igram videoigre. Učim se nemščino. To so moji hobiji.

Vaša dijakinja