Blogi v nobenem primeru ne izražajo mnenj ustanove (CIRIUS Kamnik)
ali Evropske unije; predstavljajo izključno mnenja avtorjev.

četrtek, 1. februar 2018

Draga moja

Petra Greiner
sedem let je doba, ki na človeški koži pusti sledove viharjev, ki so pustošili po vsakdanu. Obdobje, ko si iz mojega zakrknjenega srca zamesila pravo pravcato gmoto in vanj z žarečim soncem, ki gori v tebi, prižgala plamen tudi tam. To je čas, ko sem sprva želela od tebe zbežati daleč proč, danes tvoj očka pravi, da te cartam in negujem, kot bi bila edinka. Obe veva, da mi je prisotnost tvoje sestre v prvih mesecih pomagala, da sem se vsak dan posebej dvignila s postelje in stopila plaho v dan. Medtem pa je tvoj brat, na vse moje rane posipal puhast prah večnega miru in me spet obudil v materinstvo. Priznajva si, da brez najinega visokega, črnega moškega, ne bi živeli tako polno in brbončic razvajajoče.
Dasiravno imava občutek, da se ob najini glasni pojavnosti umakne dva koraka. Danes zelo dobro veš, kako zelo rad te ima. Sedaj, ko te je popolnoma sprejel in nevedoč dopušča, da mu bo tvoj odhod razpolovil srce. V teh sedmih letih si me naučila:

1. Vedno VZTRAJAJ, četudi vse kaže, da se ne bo izšlo, in spusti šele takrat, ko je res konec. Takrat stopi naprej in pusti, da ti dež umije sleherno bolečino s tvojega lica. Potem je čas, da pustiš življenju, da te ponovno preseneti.

2. ODPUŠČAJ sebi za vse napake, drugim za prizadejano bolečino, nevednost v besedah in grobost v dejanjih. Pusti za sabo vse, za kar v tvojem naročju ni prostora in ne obračaj se nazaj!

3. Vsak dan je PRAZNIK! Dan, primeren za odprtje steklenice, ki čaka na posebno priložnost, in obleko, ki je rezervirana le za praznovanja. Ne pozabi na ljudi okrog sebe, enkrat jih ne bo več in takrat bo za vsa hotenja prepozno.

4. S preprosto RDEČO ŠMINKO si lahko vrneš dostojanstvo. Ko ležiš razčlovečena sredi porodnišnice, stojiš na križišču obtožb ali ne veš, ne kod, ne kam. Takrat visoko dvigni glavo in ne pozabi, kdo si.

5. ZAUPAJ svojemu srcu! Ko vsi mislijo drugače, ohrani svojo resnico. Nadaljuj po poti, ki jo obdaja trnje, in hodi naprej, četudi tvojega prizadevanja nihče ne vidi, dela nihče ne ceni in za tvoje premnoge delovne ure ne dobiš plačila. Nekoč se ti bo vse povrnilo.

6. Vse slabe lastnosti ti nekoč pridejo prav. S trmo si boš utiral pot do cilja, z neposrednostjo boš pregnal strahopetce, ki bi ti sicer vzeli preveč časa, in z brezbrižnostjo boš lahko prenesel še tako uničujoče bolečine.

7. BREZPOGOJNA LJUBEZEN je za vsakogar! Zame in zate. Za branjevko, ki mi je prodala korenček, prijatelja, ki sem mu pomahala s kolesa, in zate, ki bereš te vrstice. Brezpogojna ljubezen je nekaj najlepšega, kar lahko srce okusi.

Hvala ljubezniva, za teh magičnih sedem. Za prebujeno srce in odstrjena čutila, ki so speče čakala, da zagledajo luč sveta. Šele ob tebi vem, da sem zares živa!


Foto: Petra Greiner